dissabte, 3 de febrer del 2007

Ahir divendres

Ahir divendres Xisca de Gardi va córrer per la fastuosa carretera de Sant Miquel. Ahir divendres en Quim ens va fer un senyal perquè ens aturessim a Cal Ferrer. Ahir divendres ens vam despatxar un vi matusser, unes mongetes menudes, un xai deliciós i unes patates rosses de les que ja no abuden. Ahir divendres vam ser amics, germans i coneguts de tota la vida. Ahir divendres vam tornar per la carretera de delícies cap al cau del llop. Les Voltes eren tan plenes de gent que em van fer pensar en fa molts anys. Ahir divendres vaig tornar a veure la germana d'un amic meu en un bar de Banyoles. Ahir divendres vaig estar parlant una llarga estona amb en Viladiu i vaig escriure una mena de conte que aviat publicarem. Ahir divendres vaig tenir la sort de tornar a saludar en Puput, l'Elena i en Pep. Ahir divendres tornava a casa i un de Xisca de Gardi em va trucar dient que estava en perill. Ahir divendres en Quim va entendre el que vol dir Xisca de Gardi i va començar a ser un cavaller de veritat. Ahir divendres vaig enamorar-me de Banyoles. Com sempre.