dissabte, 3 de març del 2007

En Xena és un dels nostres

En Jordi Xena és un juvenil. Cada vegada li costa més entendre's amb els de la seva edat prefixada en el registre de naixaments. T'equivoques, Jordi. Tu ets un juvenil i per això t'entens a la perfecció amb Xisca de Gardi. Ets com l'altre juvenil, en Puput. Un altre rei diví dels nostres. Xisca de Gardi convidarà en Xena a sopar a un dels nostres santuaris. Què us sembla a Can Mià, per variar una mica. I allà la farem petar. El món és nostre i s'ha de compartir amb els amics, coneguts i saludats. També amb les romagueres. Per cert, sonen rumors que hi ha un altre temple dels gintònics prop de l'Estany. No fallarem. El problema dels gintònics, mastegatatxes, és que després no servim ni per cordar-nos la bragueta. En Xena, com us deia, és un juvenil, i un dia farem un programa especial amb ell. A la ràdio o a la tele. Seria divertit veure Xisca de Gardi en acció en un programa de màxima audiència al costat del nostre amic juvenil.

2 comentaris:

Alter ha dit...

Hola a tots, bon cop de cervell d'en Puput.M'he llegit coronat rei divi, al costat del meu amic xampanyòs Xena.Es el meu primer cop de blog que cardo pel cap d'algú i no se pas si estic a can Vidal o a can Google, tant se val.Escolliré identity i passerword com pugui. Si m'animo vindrè al "no fer bondat, perse algú" i us explico com s'em suicida el personal i com s'em lliguen i s'entortilliguen els internautes. Només es pot tenir cervell propi dins una banda de descerebrats. Visca la secció juvenil!!

Josep Oliveras ha dit...

Benvingut a Casa teva, Puput. Recorda que el primer divendres de mes Xisca de Gardi se'n va a dinar als nostres temples comarcals. Evidentment, tu seràs una part de la festa.