dimarts, 20 de març del 2007

M'han cardat una munta

Entro en una ciutat de la costa. El meu problema és preguntar-me què collons hi foto jo a marina? Tant se val, cadascú és com és. Entro i un tiu en botes i casc em fa un senyal amb el dit índex mirant el cel. Penso: deu ser que plourà. Però no plourà pas perquè el cel està serè. El tiu en botes i amb el casc posat sembla de Corea. Però no és pas de Corea, és un municipal. En un parlar que amb prou feines entenc em parla de l'ITV. Jo pensava que l'ITV es passava a Montras, però es veu que hi ha una altra ITV que jo no tinc i que es passa en altres llocs. Em paro, em demana papers, i papers, i trec papers i papers. El coreano amb el casc i botes sembla en Doraemon. Estic per preguntar-li: on tens en Novita, pulecrero? Vet aquí que m'agafa la muntanya de papers i se'n va per donar-los a una parella que hi ha dins un auto oficial. Llavors m'adono que hi ha un altre vestrús al que també han parat. Llavors m'adono que en Doraemon de Corea para un altre vestrús. Ja som tres. De l'auto oficial surt una noia que se'n va amb el primer vestrús. A mi em toca el seu acompanyant que se m'acosta. Fa cara de fer l'ESO de muntes, amb un crèdit de síntesi de tocar els collons. Em parla de no sé què, que tinc deu dies per no sé què més. Veig que toca pagar, que em "quiten" 150 bitllets, 100 si pago abans de no sé pas quin dia. El primer vestrús ja és fora, amb la mateixa cara de papanates que jo. A mi em vénen ganes d'atropellar en Doraemon de Corea i no goso per no xafar el parafangs. Faig una maniobra i em cago amb la mare que els "hasta" parit a tots. Quan me'n vaig m'adono que m'han cardat les peles, que em tocarà anar a un lloc que es diu Celrà, i que al cim una parella d'ESO han fet pràctiques amb mi. Perquè els de l'auto oficial feien pràctiques. Quan he arribat a casa el mirall m'ha dit "on vas, papanates?"