dimecres, 14 de març del 2007

Temps de becàries

Es fa difícil treballar en època de becàries. Floreixen per tot arreu amb samarretes apretades, pantalons sense cinturó, tangues il·legals, mirades innocents plenes de malícia, somriures amagats i vermellors de vergonya calculada. Xisca de Gardi ho aguanta tot però té un límit i el límit el van marcar uns ulls blaus que em van deixar la vista com si m'haguessin acostat el raig de la dutxa a un pam de la cara. De fet, me la imaginava a la dutxa, nua, xopa, amb els cabells tirats enrere. Ens hauríem besat abans i ens estaríem tocant amb les mans plenes de sabó. Jo l'ensabonaria a ella i ella m'ensabonaria a mi, amb suavitat, deixant-se anar, recolzant-se en la fredor del gres de la paret. I m'oferiria el coll i jo no me n'adonaria perquè ja li estaria polint els pits. I quan comencéssim a perdre el món de vista sonaria el mòbil al menjador i el deixaríem sonar. Ens acostaríem i en el primer espasme de la febrada sexual un moviment perdut faria girar la maneta de l'aigua freda i les partícules de la unió s'accelerarien fins a l'infinit. I cauríem a terra. Jo la protegiria i sentiria dolor a la munyeca dreta, com si me l'hagués espunyit. Maleiria la mare que va parir el lampista que va pensar de posar aquella maneta per l'aigua freda; i sentiria una flaccidesa sobtada que encara m'encendria més. Voldríem aixecar-nos i en fer-ho, agafant-nos a la cortina, l'arrencaríem i el desastre seria total. Llavors ho deixaríem córrer i la convidaria a un altre lloc menys relliscós. I ella acceptaria i em tornaria a sentir poderós fins que sonés el telèfon fixe i em trobés una altra vegada rodejat de llum, al davant d'una pantalla d'ordinador agafat a un auricular mentre una veu metàl·lica m'estaria dient: "Mastegatatxes? Un moment que li passo el senyor Monguilod".

1 comentari:

Josep Oliveras ha dit...

Convida-la dijous, volem veure quines cares té la pulecrera. Xisca de Gardi, cavallers de l'honor roent!