divendres, 15 de juny del 2007

Segon Caliquenyo

Aquí ve la segona entrega dels Caliquenyos del nostre gurú. M'ha trucat cap a quarts de deu, i m'ha dit que m'ho faria arribar per correu. Així ha estat, en Pep torna a la seva catedral, i ho fa per la porta dels apòstols, aquella que només obrim cada cert temps.

A la primera calada haviem acabat a ROTO COM UNA TRUJA. seguim:
Si vaig pel carrer
i vull escometre
una euga d´aquelles
-que parla i riu pressa-
es veu que fotra el crit al cel
i amb mil remenament de botons
em fara venir els Mossos
i aquests em fotaran
un "patosí" de munta
-"per violador:
per fer-la petar"-
i a la propera a la garjola
i encara calla:
t´han denunciat.
El camí correcte
de grapejar-la
és la pantalla.


Es veu que a casa seva
n´has de fer
una bona recria
-de mobils, "macs", televisions-
com la remunta d´en Boada
pero que ara es diu
"Boadys and Remuntys"
-de muts i estabornits.


I quan ho tinguis tot,
quan hagis comprat
tota la llocarada
de pantalles i botons,
la noia aquella
t´hi enviara
el seu mamellam
-amb "alta resolució"-
perque amb botons
l´hi rebreguis
tant com vulguis
-i aixi no et diran "verro".
"Un que toca i parla directament
és un porc desvergonyit"
(segons la munta).

i aqui acabem la segona calada.
fins la setmana que ve.
MORO DE METELLA.